Miami deel 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Miami deel 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Miami deel 2

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Juli 2017 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend al om 6 uur wakker. Wel heerlijk geslapen. Het ontbijt in het hotel is geweldig uitgebreid. Je kunt zelfs zelf wafels bakken. En brood roosteren, wat bij mij dus misging. Mijn boterham bleef hangen en ik kreeg het er niet snel genoeg uit, stond dat ding ineens in de fik. Gelukkig was er snel een medewerkster bij, die het apparaat uittrok! Duh, dat had ik zelf natuurlijk ook moeten bedenken. Desondanks was het ontbijt heerlijk.
Rond een uur of half tien zijn we naar Miami Beach gereden, naar Ocean Drive. Het was nog niet heel erg druk daar, maar wel al heel erg warm. Niet normaal. Is echt even wennen hoor. We hebben een stuk gelopen, foto's gemaakt bij de klok, bij Starbucks koffie gehaald en zijn daar even binnen blijven zitten om af te koelen (en gebruik te maken van de wifi ;-)
De meiden wilden graag zwemmen dus zijn we even op het strand gaan zitten en hebben ze lekker gezwommen en van de zon genoten. Heerlijk met een windje erbij. Met het gevolg dat we allemaal flink verbrand zijn. Doorgereden naar Fort Lauderdale waar het veel levendiger was dan in Miami Beach. Daar lekker op de boulevard bij een Rock Café wat gegeten en gedronken en mensen en vooral veel mooie auto's gekeken.
Rond half vijf waren we terug in het hotel. Daar hebben we nog lekker in het zwembad gelegen.
Nicon had een lekker steak restaurant uitgezocht dat een paar blokken verderop ligt. Texas Road House (bleek ook een tip van Aggie te zijn, realiseerde ik me toen we er waren). Wat was dat lekker en leuk. Erg druk en het personeel doet op gezette tijden dansjes en pikken gasten eruit die ze op een klein hobbelpaard zetten met een cowboyhoed op en waar ze dan voor zingen. Zo grappig. Maar het was vooral heel lekker. Daarna zijn we nog even naar downtown Miami gereden om het 'by night' te zien. Vanuit de auto een paar mooie foto's gemaakt. Om half tien waren we terug bij het hotel en hebben we nog even buiten op het terras gezeten.
Morgen willen we een boottocht gaan doen en een groot winkelcentrum opzoeken.

Liefs,
Manon

• 24 Juli 2017 - 09:16

Corrie Korver:

Dat verbranden in de zon is dus dom je weet toch smeren smeren en nog eens smeren.ik lees t alles gaat naar wens .liefs

• 24 Juli 2017 - 13:36

Tiny:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben!! Ben benieuwd naar het volgende verslag over jullie shoppen in Amerika.

• 24 Juli 2017 - 18:30

Sandra:

Geen foto's van de Art Deco op Ocean Drive ? Ik zie op de foto's vooral big smiles dus jullie zijn lekker aan het genieten. Ga zo door !

• 24 Juli 2017 - 20:32

Monique Balota: