Miami deel 3 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Miami deel 3 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Miami deel 3

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Juli 2017 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend alweer zo vroeg wakker (6 uur plaatselijke tijd). Een uur later zitten we aan het ontbijt. Voordeel is dat het nog niet zo druk is in de lounge. We hadden een boottocht willen gaan maken, maar omdat we dat morgen in de Everglades ook al willen doen, besluiten we (op aanraden van Aggie) de Sawgrass Mills Mall te bezoeken. Dat is toch weer 35 minuten rijden. Het is erg druk op de weg maar rond 10.00 uur zijn we er. De mall is net open.
Het is niet normaal hoeveel winkels hier zijn. Veel outlet shops van dure merken. Gelukkig hebben ze er ook een Starbucks! Heerlijk, een lekkere bak caramel latte. Daar knap ik van op. Ondertussen hebben we al heel wat winkels gehad. Elle is op zoek naar Adidas slippers. Alleen de maten verschillen hier erg. Uiteindelijk heeft ze de goede kleur en maat gevonden, maar blijkt dat er nog ongeveer 5% btw bij komt. Dan blijken ze nog duurder dan bij ons! We kijken even verder en kopen nog van alles. De meiden en ik wat nagellakjes, Elle een jurk, ik een jurk van Tommy Hilfiger.... super afgeprijsd. Eigenlijk ben ik helemaal niet van de merken, maar deze was leuk en betaalbaar. Nicon ook een flink afgeprijsde polo van Tommy Hilfiger. Uiteindelijk nog even terug naar de winkel waar Elle toch haar Adidas slippers koopt.
Behoorlijk moe en met zere voeten rijden we om half vier terug naar het hotel. Eigenlijk wilden we nog even gaan zwemmen, maar als we aankomen regent het. Nu chillen we even op de hotelkamer en vanavond willen we nog even terug naar Ocean Drive. Dat schijnt 's avonds erg mooi te zijn. We zijn benieuwd.

Liefs,

• 24 Juli 2017 - 22:17

Jolanda:

Ocean Drive..guys in Lamborghini and girls in bikini...
    nog veel plezier!

• 24 Juli 2017 - 22:42

Corrie Korver:

je moet ook nog terug ,denk aan 't gewicht van je koffer, haha

• 25 Juli 2017 - 09:08

Tiny:

Alweer een ervaring meer...shoppen in de USA betekemt ook pijnlijke voeten, net als thuis.

• 25 Juli 2017 - 13:33

Manon Moers - Bastiaens:

Hoi allemaal,

Nog even een update over Ocean Drive by night. We hebben heerlijk gegeten bij TGIF (Thank God it's Friday) op de hoek van Ocean Drive. Daarna via Lummus Park naar Starbucks gelopen (met heel veel tussenpozen om vreselijk mooie foto's te maken). Zo saai als dat het er gisteren was, zo levendig was het er nu. Veel live muziek en heel veel mensen en mooie auto's.
    Wat het shoppen betreft: daar hadden we rekening mee gehouden en er kunnen nog heel wat kilo's mee terug.
    Ik heb nog wat nieuwe foto's toegevoegd.

Liefs,

• 25 Juli 2017 - 19:00

Sandra:

Super leuk he ? Wij hebben daar op het strand op Oudjaarsavond Imagine Dragons en McLamore gezien. Op het terras zitten met een drankje was erg duur maar zoveel mooie mensen te zien !