Home sweet home - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 Augustus 2017 | Verenigde Staten, New York

We zijn alweer een paar dagen thuis en ongeveer weer aan het Nederlandse ritme gewend. Nicon heeft vanaf maandag al gewerkt, Inge heeft al gewerkt en Elle al stage gelopen. Ik heb in huis gerommeld en ben met de foto's bezig geweest. Dat is nog een hoop werk, en voordat er een fotoboek gemaakt kan worden, moet Nicon nog alle foto's nakijken en eventueel bewerken. Zodra het fotoboek gemaakt is zal ik via de blog een digitale link sturen, zodat jullie (mocht je dat willen) ook alle foto's die de moeite waard zijn, kunnen bekijken. Maar, dat kan nog even duren.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en reacties en ik hoop dat we elkaar gauw weer ergens zien.

Liefs,
Manon

• 16 Augustus 2017 - 20:52

Tiny:

Benieuwd waarr de volgende blog vandaan komt??!!

• 17 Augustus 2017 - 19:07

Corrie:

heb genoten van jullie reisverhalen en ben benieuwd naar de foto"s.liefs