Naar Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Naar Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Naar Miami

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, Miami

Vrijdag 21 juli 2017

Vandaag gaat het eigenlijk al beginnen, ons avontuur. Dat begint met het wegbrengen van de katten naar de Kattenburg in Berlicum. Onderweg een gemauw van jewelste, zeurt de een niet, dan de ander wel. Barney had onderweg veel stress, maar eenmaal daar was hij reuze nieuwsgierig. Luna is alleen maar bang.

's Middags nog wat opgeruimd, gewassen en gepoetst (heerlijk om de deuren open te laten staan zonder op te hoeven letten of er een beest ontsnapt). Uiteindelijk nog even rustig met z’n allen in de tuin gezeten.
Op naar Schiphol, naar Van der Valk langs de A4. De rit verloopt soepel en na een uur en 15 minuten komen we aan. Het is moeilijk om een plek te vinden bij het lang parkeren, maar uiteindelijk blijkt er achter het hotel nog volop plaats te zijn. We checken in en gaan naar onze kamer. Wow, die is luxe en groot! Snel weer naar beneden om te gaan eten in het restaurant. Dat is erg lekker en na het eten gaan we nog even wandelen rond het hotel. Rond een uur of 9 zijn we terug op de kamer. De meiden gaan allebei nog uitgebreid in bad en rond 10 uur ligt iedereen in bed. Nog wat tv kijken en dan (proberen te) slapen.

Zaterdag 22 juli 2017

Om 3.25 uur gaat de eerste wekker af. Elle en ik lagen al ruim een half uur wakker. Langzaam staat iedereen op en om 4.40 uur staan we al buiten. Veel te vroeg natuurlijk. Stipt om 5.00 uur rijdt de bus weg. Het ritje duurt maar 10 minuten en dan zijn we in de vertrekhal. Daar moeten we natuurlijk een behoorlijk stuk lopen. Een flinke rij, bagagebanden kapot, maar uiteindelijk valt het wachten best mee. Nog wat taxfree shoppen (parfum) en dan door naar de gate. Voordat we daar zijn nog even snel iets te eten en drinken halen want ontbijt hebben we nog niet gehad. De vlucht naar Frankfurt verloopt soepel, we vertrekken ruim een kwartier te laat, maar komen toch niet veel later dan gepland aan in Frankfurt. Daar met bussen naar de terminal en weer ver lopen. Ook hier weer een flinke rij, maar het gaat best snel. Als we in het vliegtuig zitten moeten we ruim 3 kwartier wachten eer we eens gaan taxiën. En dan duurt het nog een hele tijd eer we de lucht in gaan. Gelukkig is dit vliegtuig wat luxer en ruimer dan dat van vanochtend. Maar we moeten dan ook 9 uur en 3 kwartier vliegen!!! Waarvan er nu de helft op zit.
Eindelijk landen we rond 21.00 uur. Eer we door de douane zijn, de koffers hebben opgehaald zijn we weer een uur verder. Dan nog de auto ophalen. We hebben vandaag echt kilometers gelopen, zo ver ligt alles uit elkaar. Helaas geen Jeep Grand Cherokee maar een Nissan Pathfinder. Ook een hele grote dikke bak, erg ruim en alle koffers passen erin. Om ongeveer 6 uur plaatselijke tijd zijn we eindelijk bij het hotel. Naar de kamer, omkleden en even naar de Mac om wat te eten (tja, als je dan toch in Amerika bent....).
Uiteindelijk liggen we om 20.30 uur in bed. Dan zijn we al bijna 23 uur op!
Morgen gaan we Miami echt verkennen.

Liefs,
Manon

• 23 Juli 2017 - 09:44

Corrie Korver:

Gelukkig dat de reis zo goed verlopen is,wens jullie nogmaals een fijne tijd .liefs voor allen.

• 23 Juli 2017 - 12:52

Tiny:

Hey lieverds.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Sjieke auto trouwens. Nu echt genieten. Dikke knuffel.

• 23 Juli 2017 - 12:52

Nienke:

Leuk om jullie via deze blog te kunnen volgen in Amerika, Ben erg benieuwd naar de verhalen!

• 23 Juli 2017 - 22:01

Corrie :

geniet maar lekker van jullie vakantie
    groetjes voor jullie allemaal