Zaterdag, zondag, maandag - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Zaterdag, zondag, maandag - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Zaterdag, zondag, maandag

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

27 Juli 2015 | Oostenrijk, Döbriach

Zaterdag 25 juli 2015

Van de brandweerfeesten hebben we niks gezien. Het begon na het eten te regenen en is niet meer opgehouden tot ’s morgens vroeg. Dus hebben we ’s avonds in de voortent gezeten en hebben een borrel gedronken met René en Miranda. Ook Elle was al vroeg thuis, zij waren wel met een groepje daarheen geweest, maar vonden er niks aan.

Zondag 26 juli 2015

Vandaag is niet veel te doen, alles is dicht. Als het droog geworden is, gaat Nicon op zoek naar alle lekken in de voortent en slaaptent van Elle. Met wat fantasie en plakwerk lijkt het erop dat het nu niet meer binnen regent. ’s Middags is het nog zo warm dat we nog even gaan zwemmen. ’s Avonds wordt in ons buurstraatje de welbekende straat-bbq gehouden en wij mogen meedoen. De hele straat sluit aan en het is best gezellig. Rond 22.45 komt meneer Mössler vragen of het om 23.00 uur afgelopen kan zijn. Iedereen ruimt de boel op en we gaan bijtijds slapen.

Maandag 27 juli 2015

Vanochtend op tijd op. Ontbijten binnen, want het regent steeds. Na het ontbijt rijden we naar Klagenfurt om Inge en Jeffrey op te halen van het vliegveld. Zij zijn vanochtend al vroeg vertrokken van huis en zijn door de opa van Jeffrey naar het vliegveld in Köln gebracht.
Om 12.10 uur komen ze aan. Jeffrey heeft voor het eerst gevlogen en vond het best spannend allemaal. Gelukkig is alles prima verlopen.
Onderweg praten we bij en wijzen we hem op wat mooie dingen. Terug op de camping gaan we eerst wat eten. Nicon rijdt naar een doe-het-zelf zaak om wat spullen te kopen zodat eindelijk onze lamp in de voortent aan kan en we een zeil kunnen leggen voor de tent. Het is daar nogal drassig en onze partytent blijkt niet waterdicht te zijn. De rest van de middag hangen we een beetje rond in de voortent. Zometeen gaan we weer lekker voor in het restaurant eten.

• 28 Juli 2015 - 13:12

Tiny:

Hopelijk laat de zon zich zien vandaag (en de rest van de vacantie )als dat ff ksn. Anders, maak er toch een fijne tijd van.