Slecht weer, rijden maar - Reisverslag uit Ossiach, Oostenrijk van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Slecht weer, rijden maar - Reisverslag uit Ossiach, Oostenrijk van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Slecht weer, rijden maar

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 Juli 2019 | Oostenrijk, Ossiach

Zondag 28 juli

Het heeft de hele nacht geregend en blijft dat nog de hele dag doen. We hebben gisteravond besloten om dan maar te gaan rijden. Eergisteren hadden we al besloten om toch nog naar camping Mössler te gaan. Ook omdat de laatste plek die we hadden uitgezocht aan de drukste plek aan het Gardameer ligt. Verder voelt het na deze geweldige rondreis lekker om even te landen op vertrouwd terrein. Ik verheug me nu, na al die pasta's en salades, op een schnitzel.
We hebben voor maandag en dinsdag nacht gereserveerd bij Mössler. Nu rijden we naar de Ossiacher see in de hoop dat daar nog ergens plek is.
De hele weg regent het, en als we uiteindelijk rond half 3 bij Campingbad Ossiach aankomen, is het nog steeds nat. We zoeken een plek en installeren ons zodat we de race kunnen kijken. Lekker binnen in de camper, achterover in de stoelen, heel luxe.
En jeetje, wat een spannende race was dit zeg! Niet normaal. Na de race is het buiten ook droog en wandelen we een rondje over de camping. Giga druk hier, zo'n drukke camping hebben we in Italië niet gezien. Ook veel Nederlanders natuurlijk. Je zit hier meteen aan het meer. We eten in het restaurant op de camping, eindelijk schnitzel en grill-teller

• 28 Juli 2019 - 16:42

Anja:

Geneet nog mer lekker op dat vertrouwde plekske....
    Dat is veur wat tot veer aoch altied nog un paar daog in Sait Remy eindige of beginne..

Feijn vekansie nog.

• 29 Juli 2019 - 08:15

Aggie:

Heey leevekes,
    Wat un sjieke reis zeet geer aon ut maake!! Iech höb ut in eine kier gans beij geleeze, sjoen plaotskes gezeen en wat un sjieke ervaring um mèt zoene camper te reize. Behalve ut sloote verhaol daan...iech mos stiekem wel lache...zogèt zow us noe auch kinne gebeure. Mehr good, ut is good aofgeloupe. Geneet nog mehr fijjn op uuch 'toescamping'!
    Dikke poen vaan us allemaol! Aggie

• 29 Juli 2019 - 09:08

Tiny:

leuk huur, ff naor Mossler! Daot ze de groete daor.