Top of the Rock en Chinatown - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Top of the Rock en Chinatown - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Top of the Rock en Chinatown

Blijf op de hoogte en volg Manon

09 December 2012 | Verenigde Staten, Midtown New York

We slapen tot een uur of half zeven en gaan vroeg ontbijten. Na het ontbijt nog wat chatten met de meiden en dan gaan we nog wat shoppen op 6th Avenue.
Omdat ik nogal wat blaren aan mijn voeten heb, loop ik vandaag niet zo makkelijk. We pakken de metro naar Rockefeller Centre. Vanuit de metro het gebouw in om naar 'Top of the Rock' te gaan, bovenop het gebouw. Wat een uitzicht! Jammer dat het regent, en het is ook nog koud. Maar dat ia het waard.
Van daaruit gaan we met de metro naar Chinatown. Weer een flinke rit. In eerste instantie vind ik het wat tegenvallen. Het ziet er zo onderkomen uit, al is dat op meerdere plaatsen het geval. We lopen een stukje door Little Italy en maken nog een rondje door Chinatown. Overal vragen ze je of je horloges of andere spullen wil kopen. Je durft geen chinees meer aan te kijken. Als het donker begint te worden gaan we terug naar het hotel. Even uitrusten en de voetjes omhoog. Anders is het nog veel te vroeg om te gaan eten. We zetten alvast wat foto's over.
We gaan eten bij TGI Friday (Thank God It's Friday). Op aanraden van Aggie en Linda. Nicon eet een lekkere steak en ik spaghetti met kip. Ook lekker. Het regent ondertussen behoorlijk en op weg naar de metro lopen we nog even bij Starbucks binnen voor koffie voor onderweg.
In het hotel zetten we nog wat foto's om en kijken we wat tv.
Morgen gaan we naar het Financial District en het 9/11 Memorial.

• 10 December 2012 - 18:01

Sandra:

Hey wereldreizigers,

Het ziet er fantastisch en voor ons herkenbaar uit. Het lijkt me wel heel speciaal om daar met kerst te zijn. Hebben ze ook al een schaatsbaan bij Rockefeller Center ? De foto's zijn erg mooi maar had natuurlijk ook niet anders verwacht. Nog veel plezier.

Lieve groetjes Sandra

PS Manon, volgens mij kun je deze site linken aan Facebook zodat je vrienden kunnen zien dat je weer een verslag hebt geplaatst.

• 10 December 2012 - 19:31

Jeannine:

leuk te lezen dat jullie het naar je zin hebben, heeft ook wel wat even met zijn tweetjes er tussen uit. Leuk om jullie belevingen te lezen!!! Veel plezier nog!!!