Orlando en Celebration - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Orlando en Celebration - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Orlando en Celebration

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Haines City

Vanochtend eindelijk eens wat langer geslapen. Op ons gemak ontbeten, binnen want buiten regent het behoorlijk. Jammer. We hadden naar Disney willen gaan, maar de weersvoorspellingen zijn slecht. Wat gaan we dan doen? We gaan naar Sea Life (niet te verwarren met Sea World), dat is aan de rand van Orlando. Tegen de tijd dat we daar aankomen regent het niet meer. Er is van alles te doen, er is een heel groot reuzenrad (Orlando Eye) en binnen zijn nog wat 'attracties' waaronder Sea Life. We kopen tickets en zien binnen allerlei aquaria met vissen en andere zeebeesten uit verschillende oceanen. Het is wel leuk, maar zijn geld eigenlijk niet waard. Jammer, maar helaas. Gelukkig hebben ze tegenover ingang een echte Ben & Jerry's ijswinkel. Hmmmm, dat ziet er goed uit. Natuurlijk wordt dat ijs eten! Super lekker.
We rijden terug en op de terugweg rijden we even door Celebration, het stadje dat door Disney is opgericht. Er staan hele mooie en vooral grote huizen. Veel is er niet te doen. Misschien iets om eens 's avonds heen te gaan.
Via de supermarkt rijden we naar ons huis. Elle en ik gaan toch eens even zwemmen. Dat blijkt behoorlijk koud te zijn, maar we zijn erin geweest en hebben een paar baantjes getrokken. Het is best diep. Maar het regent alweer, dus douchen we in de speciale badkamer voor bij het zwembad. Belachelijk, maar wel makkelijk. We spelen nog een potje airhockey en wat tafelvoetbal.
Voor de rest van de middag en avond blijven we lekker in het huis rondhangen en genieten van alle luxe.

Morgen een nieuwe poging om naar Disney te gaan.

Liefs,
Manon

• 01 Augustus 2017 - 09:38

Corrie:

jammer van het weer, dus geniet dan van hel luxe in huis. liefs

• 01 Augustus 2017 - 13:05

Tiny:

Toch mooi, die vissen. Dan vandaag naar Disney dat zeker niet zal tegenvallen.

• 01 Augustus 2017 - 13:26

Jolanda:

hoi
    Universal Studio is ook erg leuk. En daar is veel binnen te doen. Mocht je daarheen gaan dan is de attractie vd Simpsons erg leuk!