Dagje relaxen - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Dagje relaxen - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Dagje relaxen

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Haines City

Vanochtend uitgeslapen en op het gemak ontbeten. Daarna wat rondgehangen in huis en hebben we onze spullen gepakt en zijn naar het zwembad gelopen bij de golfclub. Het is niet heel ver, maar met die warmte valt het toch tegen. Nadat we hebben moeten laten zien dat we hier wel degelijk een huis gehuurd hebben, mogen we naar het zwembad.
Er zijn twee grote baden en we zoeken een plekje met ligbedjes, een tafel en parasol. Het water is heerlijk en het is best lekker om even in de zon te liggen (niet te lang). Na een tijdje lopen Inge en ik terug naar het huis omdat we niks te drinken hebben en Inge een kabeltje nodig heeft voor haar telefoon. Pfff, echt warm. Toch maar met de auto terug. Twee keer flink gas geven en we zijn er. Zoveel heb ik nog niet gereden dus het is wel leuk om even met die dikke bak te rijden.
Rond een uur of twee zijn we weer terug en hangen nog wat in huis en rond het zwembad. We pakken samen alle koffers zo ver in en besluiten te gaan eten bij Wendy's. Een of andere fastfood keten. Het smaakt goed en de bekers fris zijn echt giga groot.
Nu hangen we een beetje op de bank. Morgen moeten we al vóór acht uur de deur uit. Gelukkig zijn wij en onze koffers al ingecheckt, maar we weten dat de weg naar het vliegveld vol file staat. Het zekere voor het onzekere nemen dus....
De citypass voor New York is geboekt evenals de shuttle bus vanaf het vliegveld naar het hotel.
New York..... here we come!

Liefs,
Manon

• 07 Augustus 2017 - 08:24

Tiny:

Fijne vlucht naar New York.

• 07 Augustus 2017 - 12:39

Corrie:

ben wat laat met alles te lezen,liefs