Verveeldagje in Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Verveeldagje in Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Verveeldagje in Clearwater Beach

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Clearwater Beach

Vanochtend staat Nicon als eerste op, want hij wil de vrije training kijken van de Formule 1. Ook dat moet bijgehouden worden. Elle en ik lopen naar ‘Beach on Fire’, een café waar je ’s morgens kunt ontbijten. Ze hebben gelukkig ook ontbijt ‘to go’. Op goed geluk bestellen we wat toast met ei, flensjes, fruit en pancakes. Met twee zakken vol gaan we terug naar ons huisje. Het smaakt allemaal prima. We besluiten eens even te gaan zwemmen in de zee. Het strand is hier prachtig. Erg lang houden we het niet vol. We hebben het een beetje gehad met strand en zee en al dat zand. Ik vind het in elk geval vreselijk. Dan nog maar wat poedelen en zonnen bij het zwembad.
Vanmiddag wilden we een boottochtje gaan maken en de meiden wilden wel op de jetski. Blijkt dat er hier letterlijk om de hoek zo’n bedrijfje zit. Eer we daarheen gewandeld zijn begint het te regenen. Er is niemand bij het bedrijf, dat gewoon in de achtertuin van een woning blijkt te liggen. Als we teruglopen begint het steeds harder te regenen. En het blijft een tijd flink regenen. We schuilen maar even in huis en gaan een stukje rijden zodra het droog is. We stoppen ergens bij een soort baai met winkeltjes, maar daar is alles zo schrikbarend duur dat we maken dat we terug het eiland op komen. We hangen nog wat in het huisje rond. Nicon en ik rijden nog even naar het supermarktje voor een ijsje. Na nog meer rondhangen gaan we te voet naar de strip.
We eten heerlijk bij Clearsky en lopen dan verder over de strip, shoppen wat bij Surf-Style en drinken koffie en frappucino bij Starbucks. Daarna lopen we langs de andere kant van de weg terug naar het hotel.

Morgenvroeg weer vroeg op om de Formule 1 race te kijken, daarna rijden we naar ons huis in Davenport bij Orlando voor de volgende 8 nachten.

Liefs,
Manon