Amerika - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Manon Moers - Bastiaens - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Miami

Hallo allemaal,

Zoals elke vakantie ga ik ook dit keer weer proberen een reisverslag te maken. Omdat ik niks op Facebook wil zetten, doe ik het op deze manier.

We zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen en het inpakken. De koffers staan klaar, de bagagelijst is gemaakt en de laatste inkopen gedaan. Nu is het aftellen, morgen nog een dagje werken (voor mij dan, Nicon en Inge werken nog tot woensdag of donderdag).
Vrijdagochtend brengen we de katten weg naar het pension. Dat zal lastig zijn, maar we weten dat ze het daar goed hebben. Luna is daar twee jaar geleden ook geweest en voor Barney wordt dit de eerste keer.
De TomTom is ingesteld op alle adressen waar we verblijven in Florida en ik heb zelfs al een paar mogelijke uitstapjes ingevoerd.

Zaterdag vliegen we vanaf Schiphol naar Frankfurt en van daaruit naar Miami. Dat is onze eerste vakantieplek. Daar blijven we drie nachten, waarna we doorrijden via de Everglades (natuurpark dat vooral bestaat uit moeras). Daar willen we een air boat ride doen (zie foto).
Vervolgens zijn we drie nachten in Fort Myers (boven Naples aan de andere kant van de landtong). Een bezoekje aan Naples staat ook op het programma. Daarna rijden we een stukje omhoog naar Clearwater Beach dat bekend staat om de mooie poederzand stranden. Hier blijven we twee nachten. Op 30 juli rijden we door naar Davenport, onder Orlando. Hier gaan we 8 nachten logeren in een superdeluxe villa met eigen zwembad. In de tijd dat we hier zitten, willen we een paar Disneyparken bezoeken en ook Kennedy Space Center.
Voor de laatste vijf dagen van de vakantie vliegen we naar New York. Daar logeren we in hetzelfde hotel als 5 jaar geleden. Om de hoek bij Times Square.

Een hele reis dus, en we hebben er allemaal super veel zin in, al beginnen de zenuwen aardig te komen.

Ik hoop dat het me lukt om elke dag een stukje te schrijven en vooral veel foto's te plaatsen.

Liefs,
Manon, Nicon, Inge en Elle
xxx

• 17 Juli 2017 - 16:23

Sandra:

Wij gaan jullie natuurlijk volgen ! Veel succes nog met de voorbereidingen. Liefs Sandra xxx

• 17 Juli 2017 - 16:27

Jolanda:

heeeel veeel plezier! Naples is leuk. Gewoon de winkelstraat uitlopen en je zit op het strand..Airboatride is ook leuk. De grootste alligator zagen wij echter gewoon langs de weg bij een parkeerplaats

• 17 Juli 2017 - 21:21

Tiny:

Een heel fijne reis en zal jullie met veel plezier volgen.

• 17 Juli 2017 - 22:06

Kitty Jehae:

Wauw, ziet er veelbelovend uit!
    Alvast een fijne reis en bovenal
    geniet ervan!
    Dikke knuffel en lieve groetjes ,
    Riche, Kit & Kizzy

• 18 Juli 2017 - 13:32

Paola En Ralph :

Wat leuk dat veer met mage genete vaan uch avontuur, veer goon dat zeker volge. Veer winse uch daor unne super sjoene tied en un fantastische ervaring.geneet der vaan en un gooi reis

• 20 Juli 2017 - 20:58

Anja En Mat:

Net zoe wie eeder jaor gaon iech ut op de voot volge... Un hiel feijn vekansie veur uuch allemaol